top of page

INFORMATION OM HOTELLET OG DIT OPHOLD

 

Velkommen på vores hoteller. Læs venligst nedenfor, hvor du finder alle relevante informationer om dit ophold. Har du spørgsmål i øvrigt, står vi klar til at hjælpe.

Bemærk at du finder alle relevante priser og kan booke alle ophold via knappen ovenfor. Her vil fremgå både priser, eventuelle tillæg og indhold i opholdstypen.

FÆLLES FOR ALLE HOTELLERNE

Find alle informationer i din gæsteapp, som du får adgang til, når du booker hos os.

  • Ankomst fra kl. 15

  • Afrejse inden kl. 10

  • Morgenmad (inkl. i alle ophold) serveres indtil kl. 10 hver dag

  • Gratis wifi overalt (uden kode)

  • Gratis adgang kl. 8-20 til pool, wellness og fitness på Løgstør Parkhotel (uden aldersbegrænsninger)

  • Gratis parkering

  • Hund kan medbringes for 250 kr.

  • Vi har værelser uden trapper i stueplan, undtagen Badehotellet, hvor alle værelser er på 1. og 2. sal.

  • Mulighed for opladning af elbiler (Monta / ECdrive)

Ankomst og afrejse

Ankomst kan ske fra kl. 15. Tidligere ankomst fra kl. 12 kan tilkøbes for 200 kr. pr. værelse. Senere ankomst: Se under det enkelte hotel.

Afrejse er senest kl. 10. Afrejse indtil kl. 13 kan tilkøbes for 200 kr.

Pool & wellness

Som gæst på vores hoteller i Løgstør har I fri adgang til pool og wellness på Løgstør Parkhotel. 

I skal bare vise jeres bekræftelse på hotellet for at få adgang, hvis I ikke bor på Parkhotel.

Værelsesrengøring, badekåber og håndklæder

For at mindske vores miljøpåvirkning har vi valgt en mere bæredygtig tilgang til håndklæde- og rengøringspraksis. Vi skifter kun håndklæder ved ankomst og ikke under dit ophold for at spare på vand og energi. 
Værelset bliver rengjort efter din afrejse, men ikke i løbet af dit ophold.

Hvis du har brug for yderligere håndklæder eller badekåber, er du velkommen til at leje dem i receptionen. Her kan du også hente gratis kaffesticks (til superiorværelser).

Vi sætter pris på din forståelse og støtte til vores bestræbelser på at være mere miljøvenlige.

Reservationer og ændringer af arrangementer (selskaber, konferencer, møder, gruppeophold)

Regler for ændringer og afbestilling af arrangementer og ophold (herefter kaldet arrangement) med spisning og/eller overnatning:

Afbestilling af et arrangement 2 måneder før planlagt afvikling kan ske uden omkostninger. Dog tilbagebetales et eventuelt depositum ikke.

Dette er dog ikke gældende hvis bookingen omfatter alle hotellets værelser, hvor mulighed for ændringer aftales separat. Der opkræves dog altid som minimum 50% af bookingbeløbet ved hel afbestilling af en sådan booking.
Hel eller delvis afbestilling af et arrangement mindre 2 måneder før afvikling udløser gebyr på 100 % af den bekræftede pris.

Der kan dog aftales en senere frist for justering af antal gæster. Der kan som hovedregel maksimalt nedjusteres med 10% af det bestilte antal. En sådan aftale vil fremgå af din bekræftelse.
Afbestillingsgebyret bortfalder i det omfang, den pågældende kapacitet sælges til anden side.

Et ophold med større grupper kan som udgangspunkt reduceres med max. 10% i antal indtil 14 dage før ankomst, medmindre andet aftales skriftligt.

Arrangementer omfatter alt andet end enkeltovernatninger med morgenmad. Arrangementer omfatter dermed pakkeophold med værelse og mad inkluderet, konferencer, fester, gruppeophold mv.

Vi tager forbehold for ændringer, herunder prisændringer foranlediget af udefrakommende begivenheder.

Ændringer og afbestilling af værelser

Ophold kan bookes med mulighed for ændring af ankomstdato ved at tegne bestille Flexbooking (se nedenfor). Er der ikke bestilt dette ved bookingen, kan ophold ikke ændres. 

Det er ikke muligt at afkorte bestilte ophold efter ankomst. 

Bemærk at alle ændringer skal foretages på email. Det er ikke muligt at ændre eller annullere på telefon.

Flexbooking på værelser

Det er muligt at tilkøbe Flexbooking på mange typer ophold. Det giver dig mulighed for uden omkostninger at ændre datoer for et ophold indtil 24 timer før ankomst. Flexbooking skal tegnes samtidig med bookingen, og kan maksimalt benyttes een gang pr. ophold.

Det er IKKE muligt at bestille Flexbooking, når opholdet er bestilt - kun samtidig med bestillingen foretages. 

​Rabatter og priser

Det er ikke muligt at kombinere forskellige rabattyper.

Pakkeophold

Pakker med mad inkluderet indeholder dagens menu/buffet, som er inkluderet i pakken. Det er muligt at fravælge ingredienser i et vist omfang eller at tilkøbe ændringer. Priser oplyses ved booking online eller af receptionen.

Det er ikke muligt at ændre på en fastsat menu efter ankomst til hotellet.

Rygning, ordensregler og egne drikkevarer

Hotellerne er røgfri. Overtrædes dette debiteres et gebyr på 2.000 kr.

Det er ikke tilladt at medbringe egne drikkevarer. Sker det alligevel vil vi debitere et gebyr for håndteringen af disse.

Almindelige gældende danske regler og love er gældende for skader mv. forvoldt af gæster på hotellets bygninger og inventar.

Fortæl os, hvis vi begår fejl

Vi tilstræber at give vores gæster den bedst mulige oplevelse - men vi kan begå fejl.

Hvis der er noget, der ikke er i orden, så fortæl os det, mens I er her, så vi kan rette fejlen.

Vi kan desværre ikke behandle reklamationer efter afrejse.

Specielt for selskaber

Hvis I ikke har bestilt værelser i forbindelse med en fest hos os, skal vi gøre opmærksom på, at vi ofte har udsolgt. Derfor kan vi ikke garantere, at der er værelser til rådighed udover dem, der fremgår af den fremsendte bekræftelse.

Selskabers tidsrammer

Aftenselskaber er baseret på en varighed der er angivet under pakketypen. Varigheden beregnes fra første servering, fx velkomstdrink.

Frokostselskaber er baseret på en varighed på max. 4 timer.

Brunchselskaber er baseret på en varighed på max. 3 timer.

Vær opmærksom på, at hvis der er inkluderet drikkevarer ad libitum kan max.. varigheden af denne del være kortere afhængigt af det aftalte.

Strækker et selskab sig længere end det aftalte sluttidspunkt, betales det beløb pr. time, der er angivet under Fest og Selskab.

Hotellet påtager sig intet ansvar for gæsternes ejendele i hverken omklædningsrum eller på værelser. Hvis du glemmer noget på hotellet kan vi sende det til dig mod betaling af omkostningerne. Bemærk at vi ikke kan påtage os ansvar for sådanne forsendelser.
Det er muligt at få opbevaret værdigenstande ved henvendelse i receptionen.

Persondatapolitik

For at du kan indgå en aftale med os via websitet, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:
- navn
- telefonnummer

- email-adresse

- din IP-adresse ved besøg på siden (hvis du ikke afgiver en bestilling el.l. registreres kun IP-adressen).

Personoplysningerne registreres hos logstorparkhotel.dk (dataansvarlig) og vores bookingssystemleverandør, Octopus, og opbevares i 5 år.  Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Når der indsamles personoplysninger via vores website sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke således, at du er informeret om præcis hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.
Personoplysninger opbevares ikke krypteret. Personoplysninger transmitteres ikke krypteret til virksomheden. Følgende grupper af medarbejdere har adgang til de registrerede oplysninger:
- ledelsen, salg, reception og markedsføringsafdeling, administration og bogholderi
Oplysningerne videregives ikke til tredjemand. Der registreres ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos os har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og du har ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til vores emailadresse, der står på denne side.

Som følge af den nye forbrugerklagelov skal vi oplyse hvor og hvordan man skal rette en klage i forbindelse med gæstens køb af ydelser på hotellet.

Som udgangspunkt, skal gæsten klage til hotellet, hvor produktet er købt. Hotellet vil altid gøre hvad vi kan for at finde en løsning. Send reklamation på mail til info@logstorparkhotel.dk og oplys bookingnummer og klagens indhold.

Hvis der ikke findes en løsning, kan man som gæst klage til:

Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme.
Vodroffsvej 32, DK-1900 Frederiksberg
kontakt@hrt-ankenaevn.dk
Tlf. +45 35 36 51 21

Link til klagenævnets hjemmeside

Desuden er der blevet etableret en ny fælleseuropæisk klageportal - ODR-portalen, hvor man kan indgive en klage.

Link til den nye ODR-forbrugerklageplatform

------------------

LØGSTØR PARKHOTEL

Ankomst og afrejse

Ankomst kan ske fra kl. 15. Ved ankomst efter receptionens åbningstid vil nøglen være lagt frem på disken i receptionen. Betjening sker fra restauranten, når receptionen er lukket.

Afrejse er senest kl. 10. Afrejse indtil kl. 13 kan tilkøbes for 200 kr.

Restaurant

På første sal findes Restaurant Toftebjerg og Panorama Restauranten.

Har I specielle ønsker, f.eks. i forbindelse med allergi eller diabetes, kan specielle retter tilkøbes. Priser oplyses af betjeningen.

Dette gælder dog ikke pakkeophold, som fx deals o.l. hvor der er inkluderet en fast menu i opholdet. Den kan ikke ændres, men det er muligt at tilkøbe andre retter, der skal bestilles samtidig med værelset.

Åbningstider

Morgenmad serveres sædvanligvis hverdage kl. 07.00 – 10.00. Lørdag/søndag, ferier og helligdage kl. 8 -10.
(Der kan være ændringer på visse tidspunkter, der i givet fald er skiltet ved indgangen til restaurant.)

 

Restauranterne er åbne kl. 18-20, visse dage længere. Køkkenet lukker for bestillinger og eventuel buffet genopfyldes indtil en halv time før lukketid.

Forhør venligst i receptionen om dagens aktuelle åbningstider.

The Foxy Pub

Pub’en er åben de fleste eftermiddage kl. 15-17 og igen fra kl. 20. Musik og dans i forbindelse med weekendophold foregår ofte i Foxy Pub men kan også være i Restauranten eller andre lokaler.

Wellness

Wellnessområdet findes ned af gangen og til højre for Foxy Pub. Der er omklædning ved fitnessrummet. Åbningstiden for området fremgår af skilte i området og følger normalt receptionens åbningstider.

Visse spa'er og kar er af hensyn til hygiejnen ikke fyldte. I så fald fylder du selv vand og rensetablet i. Tøm venligst vandet ud efter brug. Saunaen kører på en timer. Du tænder selv ved at trykke på knappen ved døren, den slukker automatisk.  

Dampbadet kører også på et ur. Hvis dampbadet ikke er tændt, når du kommer til det, tændes det på kontakten.

Vi gør wellnessområdet rent flere gange hele dagen. Hvis du kommer til en spa, som rengøringen ikke har nået, kan du meddele det i receptionen - men rengøringen kommer snart under alle omstændigheder. 

På ophold hvor der er inkluderet frugt, juice o.l. serveres dette i behandlerafdelingen i forbindelse med behandlingen. Det er som regel ikke muligt at bestille behandlinger til samme dag.

BEMÆRK. Wellness er et gratis tilbud, hvorfor der ikke er betjening. Man skal derfor også selv fylde kar og tænde for de forskellige ting.

Ønsker du betjening eller privat spa kan det tilkøbes. Forhør om priser i receptionen eller på mail.

 

Reception

Receptionen åbningstid fremgår af skiltningen. Typisk er åbningstiden hverdage 8 - 18 og søn- og helligdage 08 - 12, men der kan være ændringer enkelte dage.

Efter disse tidspunkter sker betjening fra restauranten på 1. sal.

Der kan købes kaffe, drikkevarer og snacks i receptionen. 

Kaffe & andre drikkevarer

På ophold hvor eftermiddagskaffe er inkluderet, serveres det i Foxy Pub, i Panorama Restauranten eller i loungen ved receptionen kl. 15-16. Forhør venligst i receptionen. Der er på visse værelsestyper gratis kaffe, ligesom der er adgang til gratis kaffe i receptionen indtil kl. 18.

Medbragt mad og drikke

Det er ikke tilladt at indtage egne mad- eller drikkevarer på hotellet. Overtrædelse medfører et gebyr.

  

Rygning

Bemærk venligst, at rygning ikke er tillladt indendørs på hotellet.

I tilfælde af rygning på et værelse faktureres rengøringsudgiften, min. 2.000 kr.

 

Billard, pool, bordtennis

Der findes poolbord, dart, raflebægre mv i The Foxy Pub. I opholdsafdelingen ved værelse 411 er der billardbord og airhockey. Bordtennis findes ved værelse 201. Spørg i receptionen, hvis du ønsker at låne udstyr.

Internet

Der er trådløst internet overalt til fri afbenyttelse. Der kræves ikke kode for at bruge det. Netforbindelsen er ikke beregnet til streaming o.l.

 

Legerum & pusleplads

Legerummet ligger ved siden af receptionen og er åbent i dagtimerne.

Der er puslebord i badeværelset ved siden af legerummet.

 

Skopudsning, strygejern, strygebræt

Skopudsemaskine findes overfor lokalet K2. Strygejern/bræt udlånes fra receptionen.

 

 

------------------

 

LØGSTØR BADEHOTEL

 

Ankomst og afrejse

Ankomst kan ske fra kl. 15. Ved ankomst efter kl. 20 skal det aftales med receptionen, idet denne ikke er døgnåben. Afrejse er senest kl. 10. Afrejse indtil kl. 13 kan tilkøbes for 200 kr.

 

Reception

Receptionen har varierende åbningstider. Hvis den er lukket og I har brug for assistance, kan vi kontaktes på telefon 9867 2100.

 

Morgenmad

Morgenmad serveres kl. 08.00 – 10.00 alle dage. Servering tidligere kan tilkøbes for 125 kr./person (min. 2 personer).

 

Restaurant & opholdsområder

Aftenens middag serveres fra kl. 18.00 – 20.00, hvor vi har reserveret et bord i restauranten.

Bestillinger modtages indtil kl. 19.30.

I er velkomne til at benytte ”Oldefars stue” på 1. sal under hele opholdet.

Har I specielle ønsker, f.eks. i forbindelse med allergi eller diabetes, kan specielle retter tilkøbes. Priser oplyses af betjeningen.

Dette gælder dog ikke pakkeophold, som fx deals o.l. hvor der er inkluderet en fast menu i opholdet. Den kan ikke ændres.

 

Røgfrit hotel

Hotellet er 100% røgfrit. Ryges der på værelset pålægges regningen et gebyr for ekstra rengøring på kr. 2.000.

 

Internet

Hotellet har gratis Wi-Fi. Koden er ”dunord2100” og kan benyttes på alle etager.

Gangbesværet?
Vi gør opmærksom på at hotellet ikke har elevator til værelserne, der alle er på 1. og 2. sal. Restauranterne er tilgængelig for gangbesværede og kørestolsbrugere.

 

 

 

------------------

 

HOTEL NILLES KRO

 

Ankomst og afrejse

Ankomst kan ske fra kl. 15. Ved ankomst efter kl. 20 skal det aftales med receptionen, idet denne ikke er døgnåben. Afrejse er senest kl. 10. Afrejse indtil kl. 13 kan tilkøbes for 200 kr.

 

Reception

Receptionen har varierende åbningstider, der følger restaurantens åbningstider. Hvis receptionen er lukket og I har brug for assistance, kan vi kontaktes på telefon 8694 8899.

Morgenmad

Morgenmad serveres kl. 07.00 – 10.00 på hverdage og 8.00-10.00 lør/søndag og helligdage. Servering tidligere kan tilkøbes for 125 kr./person (min. 2 personer).

Restaurant & opholdsområder

Aftenens middag serveres fra kl. 18.00 – 20.00, hvor vi har reserveret et bord i restauranten til jer, hvis I har middag inkluderet i opholdet. Ellers er det en god idé at reservere bord, da vi ofte har udsolgt.

Bestillinger modtages indtil kl. 19.30.

I er velkomne til at benytte opholdsrummet med billard på 1. sal.

Bar & drikkevarer

Baren ved receptionen er åben i samme tidsrum som restauranten. Her kan I få et udvalg af øl, vine og spiritus samt kaffe og te.

Har I specielle ønsker, f.eks. i forbindelse med allergi eller diabetes, kan specielle retter tilkøbes. Priser oplyses af betjeningen.

Dette gælder dog ikke pakkeophold, som fx deals o.l. hvor der er inkluderet en fast menu i opholdet. Den kan ikke ændres.

Røgfrit hotel

Hotellet er 100% røgfrit. Ryges der på værelserne pålægges regningen et gebyr for ekstra rengøring på kr. 2.000.

 

Internet

Hotellet har gratis Wi-Fi. Koden er den samme som adgangspunktets navn – så den fremgår allerede når du logger på vores Wi-Fi.

--------------------------------

English information about the hotels and your stay

 

Welcome to our hotels. Please read below, where you will find information about your stay.
If you have any further questions, we are ready to help.

 

Applies to all our hotels

Arrival and departure

Arrival can take place from 3 PM. Earlier arrival from 12 AM can be purchased for
200 kr. per room.
Later arrival: Look under the specific hotel.
Departure is at 10 AM. Departure up to 1 PM can be purchased for 200 kr per room.

 

Pool and wellness

As a guest at our hotels you have free access to pool and wellness at Løgstør Parkhotel.
If you are not staying at Løgstør Parkhotel, you have to show your confirmation for the hotel to gain access. 

 

Reservations and changes

Rules for changes and cancellations of events and stays with food and/or overnight stays:
Cancellation of an event 2 months before the planned settlement, will happen free of charge.
Cancellation or part cancellation less than 2 months before the planned settlement, will result in a fee of 100% of the confirmed price.
However, a later date may be agreed to adjust the number of guests.
Such an agreement will appear from your confirmation.

 

Payment terms
Payment takes place at time of booking.


Discounts and prices
It is not possible to combine different types of discounts.

 

Events

If you haven’t booked rooms for an event with us, please note that we are often sold out. Therefore, we cannot guarantee that there will be rooms available in addition to those in your provided confirmation.

----------------------------

Løgstør Parkhotel

 

Arrival and departure
Arrival kan take place from 3 PM. If you are arriving after the receptions opening hours, your room key will be on the counter in the reception.
The service will be provided from the restaurant when the reception is closed.
If you are arriving after the restaurant's closing hours, the front door will be locked. Use the code ‘1111’ to unlock it.

Departure is at 10 AM. Departure up to 1 PM can be purchased for 200 kr.

 

Restaurant
On the fist floor you can find ‘Resturant Toftebjerg’ and ‘The Panorama Resturant’

 

Opening hours

Breakfast will be served on weekdays from 7 AM to 10 AM.
Saturday and Sunday from 8 AM to 11 AM
If any time changes happen, they will be displayed on the sign at the entrance to the restaurant.

 

Lunch and dinner will be served on Monday-Saturday from 12 AM to 9 PM
Sunday from 6 PM to 8 PM.
The kitchen will close for orders and the buffet will be restocked until half an hour before closing hours.
Please ask in the reception about the day’s opening hours, as there can be changes because of events and season. Please note that if you arrive at the restaurant right at the opening hour, waiting time may occur.
Hotel stays with dinner included will have reserved tables marked with you room number.
If you stay doesn’t include dinner, we recommend reserving a table in the reception.
Monday to Friday pre ordered food will be served from 6 PM
Saturday pre ordered food will be served from 6.30 PM

 

The Foxy Pub

The pub will be open on Saturdays from 9 PM and most weekdays.
On warm days it will most likely open during the afternoon.
Please ask in the reception or the restaurant about the opening hours that day.
Music and dance in connection to weekend stays takes place either in The Foxy Pub or in the restaurant.

 

Wellness

The wellness area is located down the hall, right of the Foxy Pub.
There’s changing areas and storage by the fitness room. Keys can be borrowed in the reception.


Opening hours for the area will be displayed on signs in the area.

The tubs in the spa are empty because of hygiene reasons. You put in the water and cleaning tablet yourself. Please empty the water after use.
The sauna runs on a clock system and will mostly be on every day. If it happens to be off, you can turn it on on the clock. It will heat up in a few minutes.

The steam bath also runs on a clock. If the steam bath isn’t on, you can turn it on by the stairs to the pool.
We clean the wellness area multiple times every day. If you get to an area that hasn’t been cleaned yet, you can report it in the reception and we will clean as fast as possible.
On stays where fruit and juice are included, it will be served in the treatment area during the treatment. It is usually possible to order treatments on the same day, but we cannot guarantee it. You can order treatments in the reception.

 

Reception

The reception’s opening hours will be displayed on signs.
The opening hours on weekdays are usually from 7.30 AM to 6 PM
On Saturdays from 8 AM to 6 PM
On Sundays and holidays from 8 AM to 12 AM.


After the opening hours, service will take place from the restaurant.

You can buy coffee, beverages and snacks in the reception.
There’s also self-service vending machines in the reception area.

 

Coffee and other beverages

On stays where afternoon coffee/tea is included, it will be served from The Foxy Pub, The Panorama Restaurant or in the lounge near the reception from 3 PM to 4 PM.

Self brought food and beverages

You are not allowed to bring your own food or beverages to the hotel.

Smoking

We have a free to use indoor smoking room located next to room number 401.

If you bring classes or bottles, please take them with you when you leave.

Please note that smoking is not allowed anywhere else on the hotel.
In case of smoking in a room, we will add a cleaning fee to your bill.

Pool and table tennis

You can find pool, darts and more in The Foxy Pub.

In the common area by room number 411, you can find table tennis, pool and air hockey.
Please ask in the reception if you need anything.

Internet

There’s free wifi everywhere on the hotel. No password needed.

Playroom and baby changing room

The playroom is located next to the reception and is open during the day.
There’s a baby changing area in the bathroom next to the playroom.

Iron, ironing board shoe shine and shoe shining machine is located next to the room K2.

Iron/ironing board is available from the reception.

------------------

Løgstør Badehotel

 

Arrival and departure

Arrival can take place from 3 PM. Arrival after 8 PM needs to be agreed upon with the reception, since we are not open 24/7.
Departure is at 10 AM. Departure up to 1 PM can be purchased for 200 kr.

 

Reception
The reception has varying opening hours. If it is closed and you need assistance, you can reach us on phone number 9867 2100.

 

Breakfast

Breakfast will be serve from 8 AM to 10 AM every day. Earlier breakfast can be bought for 125 kr per person (minimum of 2 people)

 

Restaurant and common areas

Dinner will be served from 6 PM to 9 PM where you'll have a reserved table in the restaurant.

During your stay, you are welcome to use “Oldefars Stue” on the 2. floor.

Please note that the restaurant in high seasonis already open from 12 AM most days, where we serve delicious meals like Danish smørrebrød, sandwiches and lots more.

You can find the whole menu on our website and on the menu in the restaurant.

If you have any special wishes for food in connection with allergy og diabetes, you can buy special meals. Prices will be stated by the staff.

 

Smoke Free hotel

Our hotel is 100% smoke free. If you smoke in your room, we will add an extra cleaning fee of 1.000 kr.

 

Internet

The hotel has free wifi.

------------------

  

Hotel Nilles Kro

 

Arrival and departure

Arrival can take place from 3 PM. Arrival after 8 PM needs to be agreed upon with the reception, as we are not open 24/7.
Departure is at 10 AM. Departure up to 1 PM can be purchased for 200 kr.

 

Reception
The reception has varying opening hours. If it is closed and you need assistance, you can reach us on phone number 8694 8899.

 

Breakfast

Breakfast will be served from 7 AM to 10 AM on weekdays. 8 AM to 10 AM on Saturday, Sunday and holidays. Earlier breakfast can be bought for 125 kr per person (minimum of 2 people)

 

Restaurant and common areas

Dinner will be served from 6 PM to 8 PM. If you have dinner included in your hotel stay, you will have a table reserved in the restaurant. If you don’t have dinner included, it is a good idea to book a table, as we are often sold out.

You are welcome to use the common area on the first floor.


Bar and beverages

The bar by the reception is open at the same time as the restaurant. You can get an array of beer, wine and alcohol, coffee and tea.

Please note that the restaurant is already open from 12 AM most days, where we serve delicious meals like Danish smørrebrød, sandwiches and lots more. You can find the whole menu on our website and on the menu in the restaurant.

If you have any special wishes for food in connection with allergy og diabetes, you can buy special meals. Prices will be stated by the staff.

 

Smoke Free hotel

Our hotel is 100% smoke free. If you smoke in your room, we will add an extra cleaning fee on 1.000 kr.

 

Internet

The hotel has free wifi. The password is the same as the wifi name, so it appears when you log on our wifi.

bottom of page